Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ. ΚΡΑΤΟΣ-ΦΟΡΕΑΣ-ΕΘΝΟΣ ESY TV 8/9/2015 α” μέρος (απομαγνητοφώνηση ομάδα ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

 

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ε.ΣΥ TV 08 – 09 – 2015

ΜΕΡΟΣ 1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΚΡΑΤΟΣ –ΦΟΡΕΑΣ –ΕΘΝΟΣ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ: Θέμα Συζήτησης: οι έννοιες ΚΡΑΤΟΣ-ΦΟΡΕΑΣ-ΕΘΝΟΣ.

ΠΟΛΙΣ

«Η Συγκέντρωση των Ανθρώπων για καλύτερη επιβίωση ονομάστηκε Πόλις από το πολίζω-πόλος , δηλαδή ζω γύρω από τον άξονα.»

ΦΥΛΗ-ΓΕΝΟΣ-ΓΗΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΘΟΣ- ΕΘΝΟΣ

Δύο σημαντικές έννοιες είναι η Φυλή «το κοινό αίμα» και κατά επέκταση το Γένος. Ακόμη και με την πάροδο του χρόνου μαζί με το αίμα έγινε κοινό και η Γη που αναστήθηκε αυτό το Γένος. Αυτή η Γη ονομάστηκε Πατρίδα, δηλαδή «η Γη του Γένους», ο Γηγενής. Ακόμη, η κοινή συμβίωση των ανθρώπων φέρνει αναγκαστικά κοινές συνήθειες που ονομάζονται ήθη και έθιμα. Εξ’ου και το Έθος και το Έθνος. Από αυτά δημιουργήθηκε και ο Θεσμός» Αυτά ως προς την Έννοια της λέξης Έθνος.

ΚΡΑΤΟΣ –ΚΡΑΤΑΙΟΣ-ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ-ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ-ΘΕΣΜΟΙ

Θα πούμε και για την έννοια Κράτος για να καταλάβουμε τις διαφορές:

«Κράτος σημαίνει Κραταιός, δηλαδή ο Ισχυρός. Κράτος και Εγκράτεια, δηλαδή Σωφροσύνη. Στο Κράτος υπάρχουν  οι μηχανισμοί που πρέπει να δουλεύουν για τον Κοινό Σκοπό κι έτσι, ανάλογα με τις ανάγκες του λαού, έγιναν και οι Θεσμοί.

Έγινε ο Θεσμός της Νομοθεσίας για να στηρίξει τον Θεσμό της Δικαιοσύνης».

ΦΟΡΕΑΣ

Επίσης να πούμε και λίγα λόγια για τον Φορέα:

«Φορέας ετυμολογικά σημαίνει αυτός που μεταδίδει αυτό που μεταφέρει. Για παράδειγμα, «Φορείς των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων που είναι στην κρατική μηχανή». Επίσης λέμε Φορέας πολιτισμού, όπως ιδεολογικοί ή κομματικοί Φορείς. Δηλαδή, ο οργανισμός που εκπροσωπεί άλλους Οργανισμούς ή μικρότερες Οργανώσεις για κάποιο Κοινό Αντικείμενο».

Θα ήθελα από τον Βασίλη να μας πει μέσα σε όλα αυτά και για τον Φορέα που ιδρύσαμε προσφάτως και να αναπτύξει ακριβώς το θέμα του γιατί δημιουργήθηκε, πώς δημιουργήθηκε και ποιος είναι ο σκοπός και ο στόχος.

«ΤΟ ΕΘΝΟΣ – ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ DNA»

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Θα ήθελα να πάμε λίγο στις έννοιες, γιατί αυτά που ανέφερες Στέφανε είναι αυτά που λένε οι εγκυκλοπαίδειες και το ίντερνετ. Ας το δούμε λίγο πιο βαθειά.

Η Μεσόγειος ήταν κατοικημένη από Έλληνες και κάποιες άλλες φυλές μας ονόμαζαν «Εθνικούς» εμάς, γιατί αυτοί δεν ήταν Έθνος. Εμείς είμαστε οι Εθνικοί και αυτοί οι άλλοι!

Το Έθνος αποτελείται από ανθρώπους που ουσιαστικά έχουν την ίδια καταγωγή, ζουν μαζί και έχουν τις ίδιες συνήθειες, αλλά έχουν και την ίδια προέλευση. Εξ’ ου και η Ιθαγένεια που σημαίνει «ιθύως» ή «ευθέως» από το Γένος και είναι αιματολογικό θέμα, είναι θέμα DNA.

«ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΘΝΗ…»

Πραγματικά και σήμερα στον Ο.Η.Ε. αναγνωρίζονται παγκοσμίως δύο Έθνη.

Το ελληνικό Έθνος, το οποίο έχει τα τεράστια κληρονομικά δικαιώματα στον πλανήτη γη και ως έθνος θεωρούνται και οι Κινέζοι. Όλα τα άλλα είναι κράτη, ενώ ως Έθνη είμαστε μόνο οι Έλληνες και οι Κινέζοι. Θέλω να πω ότι το να είσαι Έθνος είναι κάτι ιδιαίτερο. Σημαίνει ότι έχεις μια συγκεκριμένη καταγωγή, ότι είσαι από μια περιοχή και θεωρείσαι Αυτόχθονας.

Όπως έλεγε ο Ισοκράτης στον Πανηγυρικό του: «Εμείς οι Έλληνες, εμείς οι Αθηναίοι υπήρξαμε πάντα σε αυτή την περιοχή και δεν διώξαμε κανέναν για να κατοικήσουμε εμείς σε αυτήν, ούτε ήρθαμε από κάπου αλλού για να την κατοικήσουμε. Το Έθνος λοιπόν έχει μια πολύ μεγάλη βάση και στα παγκόσμια δικαιώματα αν βρούμε την εθνολογική δύναμη που υπάρχει, θα καταλάβουμε τι σημαίνει Εθνος.

«ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»… ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ;

Ουσιαστικά, το Κράτος είναι η δύναμη του Έθνους. Είναι ο μηχανισμός για να προστατεύει, ουσιαστικά και να υπηρετεί το Έθνος.

Σήμερα βλέπουμε ότι συμβαίνει τελείως το αντίθετο. Υπάρχει ένα ελληνικό κράτος το οποίο στρέφεται ενάντια και κοιτάει να διαλύσει το Έθνος, που σημαίνει ότι το Ελληνικό το Κράτος δεν έχει καμία σχέση με το Ελληνικό Έθνος για αυτό έχει φέρει στην Ελλάδα σε αυτή την κατάσταση. Αυτοί που κυβερνούν την Ελλάδα, δεν είναι Έλληνες, δεν τους ενδιαφέρει η Ιθαγένεια και μέσα σε αυτές τις έννοιες έχουν παιχτεί όλα αυτά που έχουν γίνει εδώ και χιλιάδες χρόνια κι έχουν πάρει οι άλλοι τα δικαιώματα και φέρονται ως Έθνη, με τρόπο που ουσιαστικά φαίνεται ότι έχει γίνει κατάχρηση και πλαστογραφία των δικαιωμάτων που έχει το Έθνος σε σχέση με τους άλλους.

«ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ..»

Θέλω να πω σε αυτό το σημείο ορισμένα πράγματα που αναφέρουμε, γιατί η Διακήρυξη μας θα μεταφραστεί και στα γερμανικά και στα αγγλικά και στα γαλλικά, θέλουμε να γίνει παγκόσμια και έτσι όπως είναι φτιαγμένη θα αποδοθεί και στο Βατικανό, αλλά και στον ΟΗΕ.

Πρέπει να καταλάβουν ότι γνωρίζουμε πολύ καλά τι έχει γίνει και πρέπει αυτά τα οποία έχουν γίνει να τα καταλάβουμε κι εμείς για να δούμε τι κληρονομικά δικαιώματα έχουμε πάνω στην γη.

Ο πατέρας του Αλέξανδρου, ο Φίλιππος είχε εκλεγεί ως βασιλέας Ελλάδος και Ευρώπης, δηλαδή η Ελλάδα δεν ήταν ο γεωγραφικός χώρος που βλέπουμε μόνο σήμερα, αλλά ήταν πολύ πιο διευρυμένη. Ακόμα και σε πιο ψηλές ευρωπαϊκές περιοχές ζούσαν Ελληνικά φύλα, όπως οι Κέλτες, οι Δρυίδες που ήταν σε όλη την Ευρώπη.

Οι ορδές των Μογγόλων που σήμερα λέμε Γότθους, Βησιγότθους, Φράγκους και λοιπά, είχαν αρχίσει να έρχονται 300 χρόνια μΧ. Δηλαδή, 300 χρόνια εφόσον είχαν θέσει την ημερομηνία 0 με την γέννηση του Χριστού.

Είναι πολύ πρόσφατη η κατάληψη των ορδών των Μογγόλων στις περιοχές αυτές που ήταν καθαρά ελληνικές. Κι έχει μεγάλη σημασία να δούμε την ιστορία που υπάρχει, όσον αφορά το Ελληνικό Έθνος, γιατί τα Ελληνικά Κληρονομικά δικαιώματα έχουν πλαστογραφηθεί με ένα πολύ δόλιο τρόπο και έχει γίνει παραχάραξη και αντί να υπάρχει Η ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.

ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΑΙ Η ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ

Πώς έγινε αυτό:

Από την εποχή που πέθανε ο Μέγας Αλέξανδρος, τα βασιλικά δικαιώματα παγκόσμια τα είχαν μόνο Έλληνες. Μια παγκοσμιοποίηση που υπήρχε επί Αλεξάνδρου ήταν μόνο η Ελληνική. Βασιλέας μπορεί να ονομαστεί μόνο κάποιος με Ελληνική Ιθαγένεια. Δεν θα μπορούσε να είναι Βασιλέας κανένας άλλος.

Για αυτό,  υπήρχε νόμος στην Ρώμη κι όταν λέμε Ρώμη, αν δούμε τον Πλούταρχο, πηγαίνει χιλιάδες χρόνια πίσω και αποδεικνύει με μια από τις πολλές εκδοχές που αναφέρει ότι η Ρώμη είναι μια Ελληνική πόλη.

Αυτοί λοιπόν οι οποίοι ήταν οι βασιλείς στην Ρώμη ήταν πάντα Έλληνες και υπάρχει ένα ιστορικό δεδομένο το οποίο αναφέρεται στο 450πΧ όταν κάποιοι οι οποίοι ήταν υποτακτικοί είχαν αρχίσει να δημιουργούν φασαρίες μέσα στην Ρώμη. «Υποτακτικός» σημαίνει ότι δεν ήταν από τους Συγκλητικούς, γιατί οι Συγκλητικοί που όριζαν τον βασιλέα- αυτοκράτορα ήταν μόνον οι Κουρήτες, που έπρεπε να είναι μόνο Έλληνες και δεν μπορούσε να είναι κανείς άλλος εκεί μέσα παρά μόνο αυτός που είχε Ελληνική καταγωγή.

Εφόσον αυτοί οι Υποτακτικοί άρχισαν να δημιουργούν προβλήματα στην Ρώμη, οι Κουρήτες αποφάσισαν να στείλουν αντιπροσωπεία στην Αθήνα, γιατί έπρεπε να μιλήσουν στο μαντείο για να δουν τι μέτρα έπρεπε να πάρουν. Επειδή στα μαντεία την επικοινωνία την είχαν μόνο Έλληνες, ο νόμος έλεγε ότι εκεί πηγαίνουν μόνο όσοι ήταν Έλληνες.

Κι ενώ θα έπρεπε να διατηρείται αυτό το δικαίωμα του βασιλέα-αυτοκράτορα να είναι μόνο Έλληνας, αυτοί οι Υποτακτικοί που δημιουργούσαν τα προβλήματα ήταν πάρα πολλοί και καθιέρωσαν τον χριστιανισμό μέσα στην Ρώμη. Αυτοί δεν ήταν Ρωμαίοι, δηλαδή Έλληνες που έγιναν χριστιανοί, αλλά εβραίοι που έγιναν χριστιανοί κι επειδή μεγάλωσαν πολύ και απόκτησαν δύναμη, είχαν αρχίσει να μπαίνουν μέσα στους μηχανισμούς της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.

Κάποια στιγμή ορίστηκε ότι το θρήσκευμα, το δόγμα της Ρώμης είναι ο χριστιανισμός κι ενώ θα έπρεπε ο αυτοκράτορας να είναι καθαρά Έλληνας, αφού πέρασαν άλλα 300 χρόνια είχε  αρχίσει να εξασθενίζει το Εθνολογικό θέμα των Ελλήνων και μάλιστα είχαν αρχίσει να κυνηγούν τους Έλληνες ως ειδωλολάτρες, οπότε, το να λες ότι είσαι Έλληνας ήταν σαν να υπέγραφες την θανατική σου καταδίκη και άρχισε να ισχύει το δόγμα και ο αυτοκράτορας έπρεπε να ήταν του δόγματος της Ρώμης, δηλαδή χριστιανός.

Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ και εξέταζαν αν είναι χριστιανός ή όχι.

Αυτό ακριβώς το καθεστώς διατηρήθηκε και στο Βυζάντιο. Οι Συγκλητικοί λοιπόν στο Βυζάντιο και ο αυτοκράτορας, ο βασιλέας έπρεπε να είναι Έλληνας, γιατί ο νόμος του Βυζαντίου έλεγε ότι ο αυτοκράτορας θα έπρεπε να ήταν διάδοχος του Πατρικού οίκου του Μεγάλου Αλεξάνδρου κι αυτό ήταν δεδομένο αυτό.

Αλλά από την άλλη μεριά, επειδή επικράτησε η δογματική νομοθεσία υπήρχε η εντολή ότι ο αυτοκράτορας έπρεπε να είναι «ο εν χριστώ βασιλεύς αυτοκράτορας Ρωμαίων». Έτσι λοιπόν εξασθενεί η Εθνολογική προέλευση των Βασιλέων ή Αυτοκρατόρων.

Θέλω να πω ότι ο τίτλος «Βασιλεύς» είναι πολύ ανώτερος από τον τίτλο του αυτοκράτορα, γιατί ο Βασιλέας ήταν αυτός που είχε καταγωγή από τον Μεγάλο Αλέξανδρο, ο οποίος είχε και τα παγκόσμια δικαιώματα, γιατί αυτός ήταν ο παγκοσμιοποιητής. Ο αυτοκράτορας ήταν ένα υποδεέστερος τίτλος, ο οποίος εφαρμόστηκε και επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και επί Βυζαντίου.

Το θέμα είναι ότι από το 300μΧ από το τότε που ιδρύεται η Αγία Ρωμαϊκή Ανατολική Αυτοκρατορία δηλαδή το Βυζάντιο έχει αρχίσει το ρωμαϊκό να υπερισχύει του Ελληνικού ως Εθνολογική βάση και το ρωμαϊκό άρχισε να ενδυναμώνεται ως δογματική δύναμη.

Μετά από λίγα χρόνια ιδρύεται η Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία του Γερμανικού Έθνους. Μέσα από την όσμωση της παλιάς Ρώμης που ήταν οι κουρήτες, άρχισαν να αποκτούν βασιλικά δικαιώματα αλλογενείς. Μόνο και μόνο λόγω του ρωμαϊκού δόγματος έπαιρναν τα δικαιώματα να λένε ότι είναι αυτοκράτορες.

«ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΘΕΙ…»

Σας πληροφορώ σήμερα ότι όλοι οι βασιλείς που υπάρχουν είναι με παραχαραγμένα δικαιώματα, με πλαστογραφημένα δικαιώματα βασιλείς, γιατί δεν ανήκει κανείς στο Ελληνικό Γένος, ενώ οι Βασιλείς έπρεπε να είναι μόνο από το Ελληνικό Γένος.

Αυτή η λεπτομέρεια, που δεν είναι καθόλου λεπτομέρεια, έχει αναλυθεί πολύ καλά μέσα στην διακήρυξη μας γιατί αυτά τα Ελληνικά Δικαιώματα, όπως κι ο,τιδήποτε Ελληνικό που υπάρχει στον πλανήτη θα διεκδικηθεί. Είναι ιδιοκτησία μας, είναι κληρονομιά μας κι είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε αυτά που είναι δικά μας! Και θα δούμε μετά τι θα μείνει στους άλλους για να δείχνουν ως πολιτισμό.

Ο ΟΘΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ 1843 –ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ;

Έχει και πολύ μεγάλη σημασία ότι και το σύνταγμα που αναγκάστηκε ο Όθωνας να δώσει στην Ελλάδα το 1843, ξεκινάει με το δεύτερο του άρθρο και λέει ότι «ως επίσημη θρησκεία της Ελλάδος είναι η Ορθοδοξία που έχει Κύριον»- άρα δίνει την κυριότητα σε κάποιον και ότι- «η Εκκλησία έχει Κυριαρχικά Δικαιώματα.

Γιατί η Εκκλησία να έχει Κυριαρχικά δικαιώματα σε ένα Έθνος; Πώς είναι δυνατόν; Που σημαίνει ότι εγκαθιδρύεται ουσιαστικά πάλι μια θεοκρατία η οποία έχει την δύναμη να υπερισχύει της Εθνολογικής βάσης του Έθνους.

Βλέπουμε λοιπόν ότι υπάρχει διαχρονικά μια προσπάθεια να μας αποκρύψουν τα κληρονομικά μας δικαιώματα και να τα διασπείρουν μέσω δόγματος σε πολλούς άλλους οι οποίοι είναι αλλογενείς και δεν έχουν καμία σχέση με το Ελληνικό Γένος. Έχει μεγάλη λοιπόν σημασία να μείνουμε σε αυτές τις έννοιες που είναι το Έθνος, το Κράτος, η Φυλή.

Ναι μεν λέμε ότι οι Έλληνες ήταν πολλές φυλές, αλλά δεν ήταν πολλές φυλές, αλλά καταγωγές μέσα στο ίδιο το Έθνος, γιατί κι ο Όμηρος αναφέρει πολλά Έθνη ως Ελληνικά, που σημαίνει ότι ουσιαστικά είχαν την ίδια καταγωγή. Δηλαδή, έλεγε «το Έθνος του Ορχομενού, το Έθνος των Αθηνών, το Έθνος των Αργείων, εννοούσε πόλεις και τμήματα του Έθνους, αλλά το βασικό ήταν το Ελληνικό Έθνος. Αυτό ήταν το μόνο Έθνος, ενώ όλοι οι άλλοι ήταν φυλές, όπως οι Εβραίοι.

ΑΒΡΑΑΜ –Ο ΠΡΟΠΑΤΟΡΑΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ…

Οι Εβραίοι είχαν προπάτορα τον Αβραάμ. Ο Αβραάμ είχε ένα πατέρα ο οποίος ονομάζεται Θωρ και ουσιαστικά η γενεαλογική του βάση βρίσκεται μέσα στις μετά κατασκευές-δημιουργίες και όχι στις αρχικές Ελεύσεις των ανθρώπων.

Έχουν γίνει επεμβάσεις και παρεμβάσεις από τις πύλες που άφησαν ανοιχτές οι αποστάτες κι αυτοί δημιούργησαν κατασκευάσματα σαν ανθρώπους, χωρίς όμως να είναι άνθρωποι με την έννοια που ονομάζουμε εμείς τον Άνθρωπο που έχει Έλευση. Ουσιαστικά η καταγωγή τους ξεκινάει από εκεί που κατέληξαν αυτοί την διαδρομή τους μετά την καταστροφή της Ποσειδωνίας, που κακώς λένε «Αντλαντίδα». Κατέληξαν λοιπόν στην περιοχή Τίγρη-Ευφράτη, στην περιοχή της Βαβυλώνας που εκεί έκαναν τις κατασκευές τους αυτές. Μια από αυτές ήταν ο Αβραάμ που ξεκίνησε την φυλή των Εβραίων κι αυτή ήταν συγκεκριμένη και δεν είχ καμία σχέση με το Ελληνικό φύλο. Είχε επιρροές από τις μαγείες και τις χαμηλές συχνότητες, είχαν τελείως διαφορετική σκέψη και δεν είχαν καμία σχέση με το Κυρίαρχο Ελληνικό γένος που υπήρχε σε αυτή την περιοχή. Τπάρχει και μια αναφορά που κι αυτή περιέχεται μέσα στην Διακήρυξη.

Όταν ο Αβραάμ κέρδισε έναν πόλεμο για να καθιερώσει την Κυριαρχία του στην περιοχή που κέρδισε τον πόλεμο, έπρεπε να ευλογηθεί από τον Μελχισεδέκ.

Ο Αθανάσιος που είναι δικός τους κι όχι δικός μας, αναφέρει για τον Μελχισεδέκ ότι ήταν Έλληνας βασιλέας των Σολύμων, μιας πανάρχαιας Ελληνικής πόλης  η οποία έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην ιστορία κι αυτός τον ευλόγησε. Κι όπως λέει ο Απόστολος Παύλος «αυτός που είναι μεγαλύτερος ευλογεί τον κατώτερο», που σημαίνει ότι πραγματικά ο Μελχισεδέκ ήταν πολύ μεγαλύτερος ως βασιλέας από κάποιον που ήταν τσομπάνης και ξεκίνησε από την Ουρ και έκανε αυτούς τους πολέμους και  έδινε το 1/10 από αυτά που κέρδιζε στους πολέμους και ό,τι καλλιεργούσε στην γη ως φόρο στον Μελχισεδέκ.

Θέλω να πω λοιπόν ότι αυτοί εμφανίζονται πολύ μετά από τους Έλληνες που ήταν κάτοικοι της Παλαιστίνης και δημιουργούν μια δική τους κατάσταση η οποία μέχρι σήμερα τονίζεται.

ΣΟΛΥΜΑ ΚΑΙ Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΥΣ -ΧΑΝΟΥΚΑ

Αυτή η πόλη, τα Σόλυμα, μια πολύ πανάρχαια ελληνική πόλη το 1000 πχ, καταλαμβάνεται από τον Δαβίδ βασιλιά των Εβραίων. Έγινε μεγάλος ο Δαβίδ και ήταν ένας αιμοσταγής βασιλιάς, παρόλο που ονομάζεται «φίλος του Θεού», του Γιαχβέ, του θεού του. Έγινε μεγάλος μόνο και μόνο γιατί κατέλαβε το Σόλυμα κι από τότε έγιναν Ιεροσόλυμα.

Όλες αυτές οι περιοχές ήρθαν πάλι στα χέρια μας με τον Μέγα Αλέξανδρο. Ήταν ελληνικές και σε αυτή την περιοχή της Ιερουσαλήμ πήγε ο Σέλευκος ένας από τους στρατηγούς του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το τάγμα των Μακαββαίων, ένας στρατός των Εβραίων κατέλαβε ξανά αυτή την πόλη και αυτή η κατάληψη, όπου σφάχτηκαν όλοι οι Έλληνες εκείνη την περίοδο, είναι η μεγάλη γιορτή των Εβραίων που λέγεται σήμερα «χανούκα».

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι υπάρχει ένα Έθνος το οποίο έχει ουσιαστικά ιδιοκτησία του τα πάντα και υπάρχουν κι οι άλλοι οι οποίοι είναι εισβολείς και είναι από φυλές, τσομπάνηδες που μόνο με δόλιο τρόπο μπορούν να βλάψουν και να αντιπαρατεθούν στο Ελληνικό Έθνος.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ (Ε.ΣΥ) ΚΑΙ  ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ….»

Αυτή είναι μια θεώρηση των δικαιωμάτων που έχουμε εμείς σαν Έλληνες, επειδή είμαστε κληρονόμοι αυτού του Έθνους που είναι το πρώτο που υπήρξε και υπάρχει. Μεσα σε αυτή την διαδικασία ερχόμαστε στην σημερινή εποχή και βλέπουμε ότι τα πάντα είναι στα χέρια τους και έχουν εισχωρήσει και διευθύνουν όλους τους τομείς. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε έναν αγώνα, ο οποίος είναι σχεδόν υπερβατικός και πρέπει με οποιονδήποτε τρόπο να πάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας. Είμαστε σε μια επικίνδυνη καμπή και αυτό αποφασίσαμε να το κάνουμε με οποιονδήποτε τρόπο μπορούμε να το κάνουμε. Πέρα από αυτά που γίνονται σε ένα παγκόσμιο επίπεδο, αποφασίσαμε είναι αυτό που πρέπει να γίνει είναι μια Εθνοσυνέλευση για να μπορέσουμε να βάλουμε το δικό μας Αξιακό σύστημα για να μπουν τα πράγματα στην θέση τους και να πάρουμε την τροπή που πρέπει να πάρουμε.

Το όχημα για την Εθνοσυνέλευση είναι οι Μ.Κ.Ο οι Ε.ΣΥ (Ελλήνων Συνελεύσεις) για αυτό θέλουμε να ιδρύσουμε όσες περισσότερες Ε.ΣΥ και να ενημερώσουμε τους συνέλληνες μας, να τις επανδρώσουν και όταν φτάσουμε σε ένα μεγάλο ποσοστό που να περνά το 50-55%, τότε έχουμε το δικαίωμα ως Έλληνες πολίτες να πάμε για Εθνοσυνέλευση και να κάνουμε την δική μας Πολιτεία στην Ελλάδα.

ΦΟΡΕΑΣ –ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ … ΚΑΙ Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ..

Ταυτόχρονα όμως, επειδή δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνει αυτό, πρέπει να κάνουμε ο,τιδήποτε περνάει από το χέρι μας και να χρησιμοποιήσουμε οποιαδήποτε δυνατότητα υπάρχει για να φτάσουμε στο σκοπό μας, δηλαδή, να πάρουμε τους θεσμούς, την κυβέρνηση, να πάρουμε την Ελλάδα και να το κάνουμε πράξη.

Έτσι λοιπόν ιδρύσαμε τον Φορέα, ο οποίος δεν έχει την ίδια ισχύ ως νομική οντότητα όπως η Μ.Κ.Ο, παρόλο που και τα δύο είναι δικά μας.

Ο Φορέας έχει την δυνατότητα να  μπει μέσα στις εκλογές, να περάσει από εκλογική διαδικασία και να ψηφιστεί, σύμφωνα με το Σύνταγμα που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα. Κάναμε λοιπόν τον Φορέα, παρόλο που δεν μπορούμε να λάβουμε μέρος σε αυτές τις εκλογές γιατί πρέπει βάσει καταστατικού να γίνει το πρώτο Γενικό συνέδριο, ώστε να επιλέξουν όλοι οι Έλληνες πολίτες τους εκπροσώπους τους, οι οποίοι βασικά στις επόμενες εκλογές θα είναι προτεινόμενοι υποψήφιοι Βουλευτές από τον Φορέα μας.

Δηλαδή, αυτή την στιγμή έχουμε καταθέσει στον Άρειο Πάγο μια Διακήρυξη κι ένα καταστατικό του Φορέα μας. Θα μπορούσαμε, γιατί πήραμε την άδεια από τον Άρειο Πάγο, να πάρουμε μέρος στις επόμενες εκλογές, που γίνονται σε 12 μέρες,  αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, γιατί λειτουργούμε κάτω από ένα συγκεκριμένο αξιακό σύστημα και πρέπει να γίνει η εκλογή των εκπροσώπων μας στην Βουλή ή των προτεινόμενων βουλευτών μέσα από την λαϊκή βάση.

Δηλαδή οι ίδιες οι Ε.ΣΥ θα πρέπει να επιλέξουν αυτούς που θεωρούν τους καλύτερους, τους άριστους και μέσα απο εκλογική διαδικασία των προτεινομένων, να βγουν αυτοί οι οποίοι θα αντιπροσωπεύσουν τον Φορέα μας ως υποψήφιοι για την ερχόμενη Βουλή. Αυτό θα γίνει σε ένα Γενικό Συνέδριο και αυτή την στιγμή δεν είμαστε έτοιμοι για εκπροσώπηση σε εκλογές.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΣΣΙΑΡΑΣ: Αν είχαμε χρόνο μπροστά μας 1-2 μήνες, θα συμμετείχαμε στις εκλογές;

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αν ήμασταν έτοιμοι θα συμμετείχαμε!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΣΣΙΑΡΑΣ: Γιατί πριν μια βδομάδα είχε βγει μια Υπεύθυνη δήλωση που έλεγε ότι δεν συμμετέχουμε σε εκλογές και για αυτό ρωτάω γιατί φαίνεται ότι αυτό ήρθε τούμπα…

«Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΡΧΩΝ ΑΡΧΕΤΑΙ…»

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν ήρθε τίποτα τούμπα…ξέραμε πολύ καλά τι κάναμε! Γιατί για να γίνει ένα Συνέδριο θέλει τουλάχιστον 1-2 μήνες που σημαίνει ότι την περασμένη βδομάδα δεν είχαμε αυτό το περιθώριο, ώστε να κάνουμε το Συνέδριο μας και να βγάλουμε την εκπροσώπηση μας, οπότε γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι δεν προλαβαίναμε να πάρουμε μέρος σε αυτές τις εκλογές. Πρώτα από όλα, η Αποχή δεν έχει προταθεί από κάποια κεντρική Ε.ΣΥ ή κάποια από τις Ε.ΣΥ. Η Αποχή έχει προταθεί από πολίτες οι οποίοι θέλουν να πουν αυτό που θέλουν να πουν και το τι θέλουν να κάνουν. Δεν μπορεί κανένας οργανισμός, καμία Ε.ΣΥ να βγάλει εντολή για αποχή. Αυτό απαγορεύεται. Αλλά έτσι κι αλλιώς, δεν μπορούσαμε να πάρουμε μέρος σε αυτές τις εκλογικές διαδικασίες που γίνονται τώρα. Πρέπει να τηρήσουμε το καταστατικό μας που καθιερώνει από τώρα την Ελλήνων Πολιτεία.

Η Ελλήνων Πολιτεία βασίζεται σε ένα σύστημα που σημαίνει ότι ο Άρχων Άρχεται  κι αυτό σημαίνει ότι την πραγματική εξουσία την έχουν οι πολίτες. Δεν μπορούμε λοιπόν χωρίς την έγκριση, την εκλογή από τους πολίτες αυτών που θεωρούν οι πολίτες ως εκπροσώπους τους και εμείς να προχωρήσουμε στον διορισμό τους. Αυτό δεν γίνεται!

«ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ…. ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ …ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ…»

Οι πολίτες έδωσαν την εντολή να γίνει ο Φορέας, οι ίδιοι οι πολίτες να εκλέξουν με συγκεκριμένη διαδικασία τους εκπροσώπους τους και μέσα από τους εκπροσώπους τους θα γίνει πάλι μια εκλογή από τους ίδιους για να βγάλουν τους Άριστους από αυτούς που έχουν επιλέξει την πρώτη φορά, και αυτοί πραγματικά θα είναι θεσμικά σύμφωνα με το καταστατικό μας,αυτοί που θα εκπροσωπήσουν τον Φορέα μας σαν υποψήφιοι βουλευτές. Επίση μέσα σε αυτό το Συνέδριο θα βγει κι ο Πρόεδρος, γιατί κι αυτός πρέπει να βγει μέσα από εκλογική διαδικασία και δεν μπορεί να είναι διορισμένος με κανέναν τρόπο. Αυτό πρέπει να γίνει σαφές!

Το Συνέδριο αυτό θα εκλέξει τον Πρόεδρο και θα ορίσει τους μελλοντικούς υποψήφιους Βουλευτές που σημαίνει ότι στην επόμενη διαδικασία θα είμαστε έτοιμοι να πάρουμε μέρος. Βέβαια, αυτό το πράγμα χρειάζεται πολύ δουλειά από εμάς. Χρειάζεται να δώσουμε να καταλάβει ο κόσμος τι σημαίνει Φορέας. Πρέπει να τους δώσουμε να καταλάβουν την διαφορά μεταξύ φορέα και κόμματος.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΣ: Βασίλη είχες πει στην αρχή ότι κάποιοι χριστιανοί έγιναν εβραίοι και που ύστερα έγιναν αυτοκράτορες;

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αν ανοίξεις την Καινή Διαθήκη θα δεις ότι υπάρχουν πολλές επιστολές του Αποστόλου Παύλου προς ελληνικές πόλεις και σε τρεις επιστολές στην Ρώμη. Μην νομίζετε ότι ο Παύλος έστελνε επιστολές σε Έλληνες. Ουσιαστικά, τις έστελνε στους εβραίους που είχαν συναγωγές σε αυτές τις πόλεις. Έτσι και στην Ρώμη υπήρχε μια μεγάλη συναγωγή.

Ιστορικά, δημιούργησαν πρόβλημα ως υποτακτικοί που έλεγαν, γιατί δεν είχαν το επίπεδο που είχαν οι Αυτόχθονες, οι Ιθαγενείς που ήταν όλοι Έλληνες, οι Κύριοι Κουρήτες και επειδή δεν μπορούσαν να είναι Κυρίαρχοι τους ονόμασαν «υποτακτικούς». Αυτοί λοιπόν οι υποτακτικοί κάποια στιγμή ενδυνάμωσαν και αυτοί μέσα από την διαδικασία της προβολής του δόγματος και άρχισαν να προβάλλουν το δόγμα ως πιο ισχυρό από την εθνολογική προέλευση του αυτοκράτορα.

Έτσι κάποια στιγμή έγινε νόμος ότι ο αυτοκράτορας πρέπει να είναι πολίτης που να ανήκει στο δόγμα της Ρώμης, που σημαίνει να είναι χριστιανός, χωρίς να έχει μεγάλη βάση, ποια θα ήταν η εθνολογική του προέλευση. Οπότε, με αυτό τον τρόπο, υπήρξαν και ρωμαίοι και όλοι οι βυζαντινοί αυτοκράτορες μη Έλληνες.

Δ. ΘΕΣΣΑΛΟΣ: Για ποια χρονολογία μιλάμε;

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Μιλάμε για το 200πΧ μέχρι το 1400 μΧ.

ΠΟΛΙΣ-ΠΟΛΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ -ΑΝΘΡΩΠΟΣ –Ε.ΣΥ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ –«ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ…Αριστοτέλης»

Θα ήθελα επίσης να ξεκαθαρίσω την έννοια Φορέας με το Κόμμα. Όπως πολύ σωστά είπες Στέφανε, Φορέας είναι ένας μηχανισμός που ουσιαστικά περιλαμβάνει μικρότερους οργανισμούς και οι οποίοι όλοι μαζί αποτελούν το όχημα για τον Φορέα πάνε προς ένα σκοπό.

Έτσι λοιπόν οι ομάδες, οι οργανισμοί μας ανά περιοχή, ουσιαστικά είναι πολιτικοί οργανισμοί. Ουσιαστικά, μια Ε.ΣΥ είναι ένας πολιτικός οργανισμός, όπως πρέπει να έχει μια νομική κάλυψη, να είναι είτε σωματείο, είτε σύλλογος, είτε Μ.Κ.Ο. Αποφασίσαμε γιατί έτσι ήταν πιο εύκολο, να ιδρυθούν αυτοί οι Οργανισμοί των Πολιτών με την κάλυψη της νομικής οντότητας που λέγεται Μ.Κ.Ο (Μη Κερδοσκοπική αστική Εταιρεία). Ουσιαστικά είναι μια νομική οντότητα η οποία όμως στην ουσία δεν αλλάζει τον προσδιορισμό των τοπικών οργανισμών μας που είναι καθαρά πολιτικοί.

Όπως και πολύ καλά είπες Στέφανε, ουσιαστικά ο πολίτης είναι αυτός που ζει σε μια Πόλη, γιατί η Πόλις είναι αυτή που έλκει τους πολίτες, η Πόλις είναι Πόλος. Και μέσα σε αυτή την Πόλη, γιατί αυτή είναι η νομοτελειακή θέση του ανθρώπου παράγεται πολιτισμός στην Πολιτεία. Είναι δηλαδή έννοιες οι οποίες γίνονται μόνο μέσα σε μια Πόλη. Ο άνθρωπος πρέπει να είναι Πολίτης για να είναι Άνθρωπος όπως έλεγε ο Αριστοτέλης, γιατί ο Πολίτης είναι αυτός που βρίσκεται στην Μεσότητα στο μέτρο του Ανθρώπου. Αν ζει μόνος του θα είναι ή ζώο τετράποδο ή θεός. Ο άνθρωπος στην μεσότητα του, στο μέτρο του είναι προορισμένος να ζει σε μια Πόλη γιατί έτσι είναι φτιαγμένος να διαβιώνει στην Τρίτη διάσταση.

Έτσι λοιπόν μέσα στην Πόλη ζουν οι Πολίτες και παράγουν τον πολιτισμό. Το θέμα είναι ότι ο Πολίτης –πάλι σύμφωνα με τον ορισμό του Αριστοτέλη- πρέπει να είναι μέτοχος κρίσεως και αρχής. Πρέπει δηλαδή ως Πολίτης, ονομάζεται έτσι και είναι Πολίτης αυτός που μετέχει σε όλες τις κρίσεις που γίνονται και μετέχει της εξουσίας, της αρχής. Βλέπουμε όμως σήμερα ότι Πολίτες δεν υπάρχουν, γιατί είναι υπήκοοι. Ψηφίζουν κάποια δευτερόλεπτα και η ψήφος τους ουσιαστικά κατοχυρώνει το πολιτικό καθεστώς και ουσιαστικά άρχει το πολιτικό καθεστώς και ο πολίτης ο οποίος νομιμοποιεί με την ψήφο του το πολιτικό καθεστώς, βλέπουμε να μην παίζει κανέναν ρόλο.

συνεχίζεται ….

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: Έλενα Αλεξίου

ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

Πηγή

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s