ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ. ΑΝΑΛΥΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ. (απομαγνητοφώνηση ομάδα ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%bb%ce%ac%cf%84%cf%89%ce%bd%ce%b1ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ  «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ»

ΑΝΑΛΥΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ( ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ )

1. ΠΑΙΔΕΙΑ

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Καλησπέρα σε όλους τους συνέλληνες!

Ο λόγος που βγαίνουμε κάθε μέρα και μιλάμε, είναι για να μπορούμε να συζητάμε μαζί το Πρόγραμμα μας, τις ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ μας ΔΗΛΩΣΕΙΣ.

Ωραία τις δημοσιεύσαμε, αλλά θα ήταν καλό να κάνουμε μια προφορική ανάλυση τους, καθώς επίσης θα μπορούσαμε να έχουμε κι έναν διάλογο σε κάθε ενότητα που θα συζητάμε με τους ακροατές μας.

Αν κάτι δεν περιλαμβάνεται, αν υπάρχει κάποια παρατήρηση, ή κάποια ερώτηση, πολύ ευχαρίστως να το συζητήσουμε.

Γ. ΤΑΡΑΣ: Μάλιστα, άρα να τους καλέσουμε να υποβάλλουν ερωτήσεις, τώρα και όποτε θέλουν. Εδώ θα είμαστε κάθε μέρα για να απαντηθούν.

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Λοιπόν θα ήθελα σήμερα να ξεκινήσουμε, ίσως με το πιο δυνατό, το πιο ουσιαστικό και το πιο κρίσιμο κομμάτι του Προγράμματος μας, που δεν είναι τίποτα άλλο, παρά η ΠΑΙΔΕΙΑ.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η Πολιτεία μας θα είναι το εκκολαπτήριο των Πολιτών.

Πάμε να φτιάξουμε την ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και αυτή η Πολιτεία είναι που θα παράξει τους Πολίτες, οι οποίοι θα αποτελέσουν και το στήριγμα της.

Υπάρχει μια αμοιβαιότητα, σε σχέση με την παραγωγή των Πολιτών και την δύναμη της Πολιτείας. Όσο πιο δυνατοί και συνειδητοποιημένοι είναι οι Πολίτες, τόσο πιο δυνατή είναι κι η Πολιτεία.

Είναι πολύ σπουδαίο το να μπορέσουμε μέσα από την ΠΑΙΔΕΙΑ να χτίσουμε Πολίτες, οι οποίοι ουσιαστικά θα αναβιβάσουν το Κοινωνικό επίπεδο της Πολιτείας μας και αυτό πρέπει να τείνει πάντα προς τα πάνω, για να υπάρχει μια καλυτέρευση και μια μεγαλύτερη συνειδητοποίηση, τι σημαίνει Πολίτης και Πολιτεία.

Επειδή αυτά είναι θέματα τα οποία πρέπει να στηρίξουμε και να ασφαλίσουμε, δεν θα επιτρέψουμε ξανά να χαλάσει αυτό το οικοδόμημα. Δεν πρέπει να αφήσουμε περιθώρια να ξαναμπούν μέσα στην Πολιτεία μας, και να την διαβρώσουν.

Όσο πιο δυνατή είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ, όσο πιο ισχυρή είναι η μόρφωση και η πνευματική, όπως και η σωματική άσκηση – ας το πούμε αυτό, γιατί οι νέοι πρέπει να είναι ρωμαλέοι σωματικά και η ψυχική τους ισορροπία είναι μια βασική προϋπόθεση, για να μπορούν να είναι οι αυριανοί Πολίτες, οι οποίοι θα υπερασπίζονται την Πολιτεία.

Φυσικά, όχι μόνο θα την υπερασπίζονται, αλλά θα δημιουργούν μέσα στην Πολιτεία. Η Δημιουργία πάντα είναι αυτή η οποία φέρνει καλύτερα αποτελέσματα και μια εξελικτική πορεία, η οποία βαίνει προς την καλυτέρευση της ζωής του Ανθρώπου.

Έτσι λοιπόν θεωρούμε ότι η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, θα κάνει το χρέος της απέναντι στην ΠΑΙΔΕΙΑ κατά τον καλύτερο τρόπο, γιατί η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ θεωρεί ότι η ΠΑΙΔΕΙΑ είναι το πιο κρίσιμο και το πιο νευραλγικό κομμάτι της κοινωνίας, στο κοινωνικό έργο, στο οποίο θα επιτελέσει.

Βέβαια, όλα αυτά που λέμε ότι θα κάνουμε, κοστίζουν πάρα πολύ και πιο κάτω, θα αναπτύξουμε το τι ακριβώς έχουμε σκοπό να δημιουργήσουμε.

Αρχικά, ήδη έχουμε πει ότι όλο αυτό το Πρόγραμμα, το οποίο εξετάζουμε, στηρίζεται σε οικονομικά προγράμματα, τα οποία είναι δεδομένα.

Συγκεκριμένα μιλάμε για τα 600 δις που έχει καταθέσει ο Αρτέμης Σώρρας υπέρ της ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Δεν θέλω να μιλήσω τώρα για τις Μετοχές της Ανατολής, γιατί το ποσό είναι τόσο μεγάλο και τόσο μεγάλο είναι κι αυτό που θα γίνει και αυτά που θέλουμε να κάνουμε

Μιλάμε λοιπόν για τα 600 δις δολάρια και το Πρόγραμμα που έχουμε καταθέσει στο Παγκόσμιο Ταμείο Κληρονομικών Κεφαλαίων, της Παγκόσμιας Τράπεζας που είναι 2,3 τρις ευρώ μαζί με την Κύπρο.

Είναι τεράστια κεφάλαια, με τα οποία μπορούμε να υλοποιήσουμε πραγματικά ό,τι θέλουμε. Ό,τι έχουμε βάλει Πρόγραμμα, θα το κάνουμε μέσα από αυτές τις συγκεκριμένες κατευθύνσεις.

Όλα αυτά είναι δεδομένα, γιατί έχουμε όλες τις πιστοποιήσεις ότι πραγματικά αυτά τα κεφάλαια είναι δικά μας και το μόνο που μένει είναι να πάρουμε τους Θεσμούς στα χέρια μας.

Το μόνο που μένει είναι να πάρουμε σαν Έλληνες αυτά που είναι δικά μας, ό,τι Κληρονομικά μας ανήκει, για να το χρησιμοποιήσουμε για να βελτιώσουμε τη ζωή μας, να καλυτερεύσουμε την πατρίδα μας, και τελικά να ελέγχουμε εμείς τη ζωή μας κι όχι αυτοί που κυβερνούν σήμερα.

Έτσι λοιπόν, ο στόχος της ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, είναι να υπάρχει μια πλήρης και ολοκληρωμένη ΠΑΙΔΕΙΑ και θεωρεί ότι το «κτίσιμο» του Πνεύματος και του Σώματος, είναι υποχρέωση της Πολιτείας.

Αυτή η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως, ως καθήκον της, ενώπιον του Γένους μας, να εκτελέσει αυτή την Αποστολή με τον καλύτερο τρόπο.

Γι’ αυτό λοιπόν, όλα όσα εξετάσουμε και συζητήσουμε, αφορούν το καθήκον της Πολιτείας.

Είναι αυτονόητο ότι η Πολιτεία είναι υποχρεωμένη να παράσχει την ΠΑΙΔΕΙΑ με τον καλύτερο τρόπο, γιατί η Πολιτεία είναι αυτή που πρέπει να εξελίσσει και να παράγει πολίτες, οι οποίοι θα την υποστηρίζουν.

Ξεκινάμε λοιπόν με τον σχολιασμό των παραγράφων του Προγράμματος μας και λέμε: Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων Πολιτών, με την οικοδόμηση του σώματος, της ψυχής και του πνεύματος τους, ώστε, όταν έρθει η ώρα, να αξιώνονται για να πάρουν την ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στα χέρια τους.

Υπάρχει μια προετοιμασία λοιπόν για να είναι άξια η επόμενη γενιά, η οποία θα αναλάβει την Πολιτεία! Να είναι άξια και πιο δυνατή από την προηγούμενη γενιά και η Πολιτεία να περάσει στα χέρια τους.

Τα σχολεία θα έχουν κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή που χρειάζεται για την επίτευξη του σκοπού τους, χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό.

Θα κτιστούν μέχρι και Θέατρα για παραστάσεις μάθησης, υποδομή που χρειάζεται για την επίτευξη του σκοπού που προορίζονται.

Και θα ήθελα να τονίσω αυτή την έκφραση «θα κτιστούν Θέατρα» τα οποία είναι δική μας παράδοση.

Γιατί άραγε αυτά τα Θέατρα είναι πολύ κρίσιμα για την ΠΑΙΔΕΙΑ μας;

Γιατί μέσα από την Οπτικοποίηση του Λόγου και μέσα από αυτό που τα παιδιά βλέπουν να διαδραματίζεται σε μια θεατρική σκηνή, γίνεται μια τεράστια αποτύπωση στο Νου τους και μέσα από όλο το έργο και από τον σχηματισμό εικόνων, μαζί με τα λόγια και με τις λέξεις, απορρέει αυτό που πρέπει να προσλαμβάνουν τα παιδιά σαν αποτέλεσμα αυτού που βλέπουν και ακούνε.

Δεν είναι τυχαίο που σε όλη την Ελλάδα έχουν κτιστεί Θέατρα – κι όταν λέω Ελλάδα, δεν μιλάω μόνο για τον Ελλαδικό χώρο σήμερα, αλλά όπου υπήρχε το Γένος μας.

Τα Θέατρα, βέβαια, δεν ήταν για ψυχαγωγία, αλλά πιο πολύ ήταν για ΠΑΙΔΕΙΑ, γιατί μέσα από αυτόν τον τρόπο, ήταν πραγματικά μεγάλη η αποτύπωση που γινόταν στους Πολίτες και αυτό το οποίο περνούσε μέσα από μια παράσταση.

Βέβαια τα σχολεία μας θα ικανοποιούν κάθε Δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων.

Εδώ θέλω να σταθώ λίγο, γιατί τα παιδιά στην προσχολική ηλικία έχουν τεράστια φαντασία. Έχουν μια φαντασία η οποία είναι πολύ Δημιουργική.

Αυτή η φαντασία τους, πρέπει να αφεθεί και να λειτουργήσει μέσα σε πλαίσια, τα οποία θα τα βάζει στο σχολείο, για να μπορεί το παιδί να Δημιουργεί.

Να έχει τις δυνατότητες να προχωράει σε πρακτικές εφαρμογές μέσα από την φαντασία και σε μια υλοποίηση, όσο μπορεί πιο δυνατή στην δημιουργική σκέψη που υπάρχει.

Σήμερα τα παιδιά, μόλις πηγαίνουν στο σχολείο, αυτό το πράγμα κόβεται. Μπαίνουν σε ένα τελείως μηχανοποιημένο σύστημα. Υπάρχει μια δεδομένη κατάσταση στα σχολεία, η οποία πρέπει να ακολουθηθεί από τα παιδιά.

Δεν υπάρχει η δυνατότητα να μπορέσει ένα παιδί να δημιουργήσει, αλλά πρέπει να μείνει στα πλαίσια που θέλει το διδακτικό σύστημα το οποίο, τι κάνει ουσιαστικά; Μαθαίνει τα παιδιά να αποστηθίζουν και να αναπαράγουν αυτά τα οποία θέλει το σύστημα να τους δίνει για να το κάνουν.

Έτσι, αυτή η Δημιουργική Δύναμη των παιδιών, αυτή η έφεση που έχουν, σταματάει απότομα και μπαίνουν μέσα σε ένα σύστημα, το οποίο δεν μπορεί με τίποτα να βοηθήσει την Δημιουργική δύναμη τους.

Αντίθετα, τα βάζει μέσα σε μια κατάσταση που απλώς να μην δημιουργείται η κριτική, να μην έχουν δικαίωμα κρίσης, αλλά να αναπαράγουν αυτά ακριβώς που θέλει το σύστημα. Αυτό θα σταματήσει.

Εμείς θέλουμε αυτή η Δημιουργική ικανότητα που είναι έμφυτη στα παιδιά, να εκδηλώνεται και να εξελίσσεται μέσα από τα σχολεία, μέσα από τις αίθουσες μάθησης και μέσα από όλες τις δραστηριότητες που κάνουν τα παιδιά σε αυτόν τον σχολικό χώρο, έτσι ώστε αυτή η έφεση της Δημιουργίας που έχουν να αφήνεται και να υλοποιείται με τον καλύτερο τρόπο.

Βέβαια, όλα αυτά σημαίνουν πάρα πολλές υποδομές και θα ήθελα να φτάσω λίγο πιο κάτω, γιατί τα σχολεία δεν είναι μόνο για την μάθηση και την πνευματική ανύψωση των παιδιών.

Το σχολείο θα είναι η διαμόρφωση της προσωπικότητας των μαθητών, των Ελληνόπουλων, απ’ όλες τις πλευρές.

Εκεί, θα γίνεται η διαμόρφωση και του Πνεύματος, θα γίνεται η διαμόρφωση της Ψυχής, όπως επίσης και του Σώματος.

Το παιδί θα μπαίνει στο σχολείο και θα μπορεί να αναπτύσσει όλες του τις δραστηριότητες μέσα στο σχολείο και όλες τις δυνατότητες που μπορεί να του παράσχει η Πολιτεία με τον καλύτερο τρόπο.

Λέγαμε ότι ένα Σώμα είναι Υγιές, όταν υπάρχει ένας Νους υγιής.

Πραγματικά, αυτά τα δύο πράγματα, πρέπει να πηγαίνουν μαζί, όπως πρέπει να υπάρχει μαζί και η ψυχική ισορροπία που πρέπει να έχουν τα παιδιά.

Έτσι λοιπόν η ΠΑΙΔΕΙΑ στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, καλείται να διαμορφώνει όλα αυτά μαζί με τον καλύτερο τρόπο.

Στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, δεν έχει εφαρμογή μόνο το Γνωσιακό πεδίο, αλλά η προσωπικότητα κι όλη η οντότητα του παιδιού.

Έτσι λοιπόν θα μπορεί να αναπτύσσει μέσα στο σχολείο οποιαδήποτε αθλητική δραστηριότητα θέλει, που σημαίνει αυτόματα ότι δεν θα υπάρχουν αθλητικοί σύλλογοι που θα γράφονται τα παιδιά και θα ασκούνται.

Θα γυμνάζονται σε ένα άθλημα, αλλά αυτό θα γίνεται μέσα στο σχολείο.

Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο πρέπει να έχει τις καλύτερες εγκαταστάσεις, τις πιο σύγχρονες, για να μπορούν τα παιδιά να αθλούνται σε όποιο άθλημα θέλουν.

Η προετοιμασία του παιδιού σε όλα τα επίπεδα, θα γίνεται μέσα στο σχολείο.

Δεν θα έχουν διάβασμα να κάνουν στο σπίτι.

Η εκμάθηση, η προετοιμασία, η εκγύμναση και όλες οι δραστηριότητες θα γίνονται μέσα στο σχολείο.

Όταν βγαίνουν απ’ το σχολείο θα κάνουν ό,τι θέλουν, δεν θα έχουν καμία σχολική υποχρέωση έξω από αυτό.

Επίσης, το σχολείο θα τους παράσχει τη δυνατότητα να έχουν οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα εκτός αθλητισμού, όπως είναι της μουσικής, του τραγουδιού και της εκμάθησης μουσικών οργάνων.

Τα σχολεία θα καλούνται να διαμορφώσουν την προσωπικότητα του Ελληνόπουλου σε όλα τα επίπεδα με τον καλύτερο τρόπο.

Αυτό θα γίνεται από Εκπαιδευτικούς οι οποίοι αναλαμβάνουν τεράστια ευθύνη.

Θα ‘λεγα ότι αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα, στην αρχή τουλάχιστον.

Γιατί πρέπει να υπάρχουν εκπαιδευτικοί, να υπάρχουν δάσκαλοι που να μπορούν να περάσουν μέσα από την διδασκαλία τους, όλη αυτή την Γνώση και την διαμόρφωση των χαρακτήρων και των οντοτήτων των παιδιών.

Σήμερα, καλώς ή κακώς, τα παιδιά μας περνάνε δικές μας ανασφάλειες και δικά μας «θέλω» και σαν γονείς, θέλουμε το παιδί μας να κάνει, αυτό που θέλουμε εμείς.

Ναι, αλλά τα παιδιά έχουν δική τους προσωπικότητα.

Τα παιδιά έχουν μια δική τους δυναμική. Τα παιδιά πρέπει τελείως ανεπηρέαστα να αποφασίσουν, αυτό που θα τους άρεσε να κάνουν και το σχολείο στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, θα του δίνει αυτή ακριβώς αυτή την δυνατότητα, για να μπορεί το κάθε παιδί να κάνει αυτό που θέλει και αυτό που μπορεί καλύτερα.

Να αυξήσει την δική του προσωπικότητα και να μην είναι «το θέλω του» προβολή των «θέλω» των γονιών του.

Βλέπουμε ότι τα πιο πολλά παιδιά ακολουθούν το επάγγελμα των γονιών τους. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό; Είναι καλό να συμβαίνει αυτό;

Αν δούμε, πώς είναι η προσωπικότητα του καθενός, θα δούμε ότι υπάρχει κάποιος επηρεασμός για να γίνεται έτσι.

Μέσα στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, τα παιδιά θα κάνουν αυτό που είναι καλό για αυτά να κάνουν, αυτό που έχουν έφεση να κάνουν κι όχι αυτά που θέλουν οι γονείς να κάνουν.

Αυτό όλο το θέμα βέβαια, το αναλαμβάνει η Πολιτεία, γιατί μέσα από αυτή την διαδικασία, η Πολιτεία θα έχει καλύτερη Δημιουργική ικανότητα των Πολιτών.

Όταν ο Πολίτης έχει περάσει μια ΠΑΙΔΕΙΑ κι έχει εκπαιδευτεί σε κάτι το οποίο προσωπικά το θεωρεί ότι είναι δικό του, ότι του αρέσει, θα έχει μεγαλύτερη απόδοση σε αυτό και αυτή η απόδοση δεν είναι μόνο στον Εαυτό του, αλλά είναι και στην Πολιτεία.

Με αυτόν τον τρόπο, θα υπάρχει μια καλύτερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που έχει ο Άνθρωπος.

Επίσης, θα δοθεί μεγάλη σημασία στα Συγγράμματα.

Σήμερα, να μιλήσω για το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο τυγχάνει να είναι και Υπουργείο Θρησκευμάτων και όπου έχουν μπλέξει την Παιδεία με τα δόγματα.

Τι σχέση έχει η Παιδεία με τα δόγματα; Κι όμως είναι στο ίδιο Υπουργείο.

Αλλά, με τι κριτήρια βγαίνουν τα Συγγράμματα των παιδιών;

Με τι Αξιακό σύστημα παράγεται αυτή η ύλη η οποία θα δώσει τη Γνώση στα παιδιά ;

Υπάρχουν τα παιδαγωγικά συμβούλια, τα οποία σήμερα, θα έλεγα ευθέως ότι διευθύνονται ή από το Κ.Ι.Σ. ή από τον ΕΛΙΑΜΕΤ, ή από στοές, τα οποία ουσιαστικά δεν έχουν καμία σχέση με το Αξιακό μας σύστημα. Δεν έχουν καμία σχέση με το Ελληνικό Γένος και αυτά που βγαίνουν για να μάθουν στα παιδιά μας είναι τελείως εκτός θέματος, από αυτό που πρέπει το παιδί να διδάσκεται.

Έχει μεγάλη λοιπόν σημασία, το παιδί να έχει τα Συγγράμματα να διδάσκεται και να μαθαίνει από μικρό, ποιο είναι το Υπαρκτό και ποιο είναι το Αληθινό, γιατί αυτό που θα διδάσκεται, θα είναι μόνο αυτό.

Αν θέλει κάποιος να περάσει μια θεωρία, ή να δείξει κάτι, θα πρέπει πρώτα να αποδείξει ότι αυτό που θέλει να περάσει σαν μαθησιακή γνώση, πρέπει να είναι αποδεδειγμένο και υπαρκτό.

Εάν δεν υπάρχει αυτό, αν δεν μπορεί να το αποδείξει, απλά δεν υπάρχει τρόπος να περάσει μέσα στην Γνωσιακή ύλη για τα παιδιά μας.

Έχουμε τόσο μεγάλη Γραμματεία, έχουμε τόσο Πολιτισμό από τους προγόνους μας, ναι, αλλά σήμερα παράγουμε την δική μας Γνώση, γιατί η Γνώση είναι μέσα στην κυτταρική μας μνήμη.

Αυτή η Γνώση, είναι αυτή η οποία θα μας δώσει, πέρα από την Γραμματεία μας και τις Γνώσεις που θα πρέπει να αποδοθούν και να δοθούν στα παιδιά και στους νέους. Όλα αυτά πρέπει πάντα να είναι μέσα στο σύστημα των Αξιών μας.

Πρέπει όλες οι εφαρμογές κι ο,τιδήποτε γίνεται μέσα στην Παιδεία μας, να είναι στον Άξονα των Αξιών, των Αρχών και των Νόμων μας.

Είναι μια συντεταγμένη Πολιτεία. Είναι μια Πολιτεία η οποία κοιτάει για τους πολίτες της να γίνει το καλύτερο με μεγάλη ιδιαιτερότητα και σημασία στους νέους.

Είναι κρίσιμο, αυτά τα οποία μαθαίνουν οι νέοι μας, να είναι μέσα στο Σύστημα των Αξιών, γιατί θα είναι κάτι, το οποίο είναι χάραγμα μετά.

Θα είναι μέσα την Κυτταρική τους μνήμη τόσο δυνατά, που δεν θα μπορούν εύκολα να ξεφύγουν από αυτό.

Όλα αυτά, ουσιαστικά, θα οδηγήσουν τους νέους να είναι κοντά στην Κοσμοθέαση τους, να είναι κοντά στην Θέση που πρέπει να έχουν σχετικά με το Περιβάλλον τους, γιατί έχουμε ορίσει ως Κοσμοθέαση, το ο,τιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις μας και γίνεται αντιληπτό, μέσω της Νοητικής διεργασίας ως Αληθινό και Υπαρκτό.

Οι νέοι μας θα μάθουν για την Κοσμοθέαση και θα την αντιλαμβάνονταιι και μέσα από την διαδικασία αυτή, θα έρχονται σε επαφή με το Περιβάλλον, θα έρχονται σε επαφή με την ‘Υπαρξη τους.

Θα έρχονται σε επαφή με τους προγόνους τους. Θα έρχονται σε επαφή με Νόμους-Όρκους, γιατί όλα αυτά είναι μέσα στην Ελληνική Κοσμοθέαση.

Κι αυτό θα γίνει από την νεαρή ηλικία, ώστε πραγματικά, το Υπαρξιακό να είναι δεδομένο και να είναι μέσα στην Ελληνική Κοσμοθέαση για να μην μπορούν να παρεμβάλλονται ιδέες και σκέψεις, οι οποίες ουσιαστικά βάζουν τον Άνθρωπο, εκτός της θέσης του, σε ένα λήθαργο και να χάνει τον προσδιορισμό της Ύπαρξης του.

Θα δοθεί μεγάλη σημασία σε αυτό το σημείο, έτσι ώστε να υπάρχει απόλυτη Συνειδητοποίηση σχετικά με την Υπαρξιακή θέση του Ανθρώπου και αυτό θα γίνει μέσα από την Παιδεία μας.

Τώρα, σαν πρακτικές, θα ακολουθηθούν μερικές, τις οποίες τις έχουμε δημοσιεύσει.

Όπως μια Φιλοσοφική σχολή ενός Πανεπιστημίου.

Ποιο θα ήταν το αντικείμενο εργασίας τους ;

Θα ήταν κατ’ αρχήν, ο καθαρισμός της Γλώσσας μας, η ολοκλήρωση της χρήσης της Γλώσσας μας και μέσα από την σχολή του Πανεπιστημίου, πρέπει να καθιερωθεί σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, να γίνεται με τον πιο καλό, τον πιο σωστό και τον πιο καθαρό τρόπο.

Από τώρα λέμε λοιπόν προς την Φιλοσοφική σχολή ότι πρέπει να διορθώσουν και να βάλουν την Γλώσσα μας πραγματικά στην σωστή της Θέση. Στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ αμέσως θα αναλάβουν αυτό το έργο.

Πρέπει η γλώσσα μας να καθαριστεί και πρέπει να χρησιμοποιείται με τον καλύτερο τρόπο, γιατί έτσι λειτουργεί ο Νους μας καλύτερα.

Η σωστή χρήση της Γλώσσας μας, είναι θέμα Νοητικής λειτουργίας και θα γίνει οπωσδήποτε εκμετάλλευση όλων αυτών των δυνατοτήτων μέσα από την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Είναι γεγονός ότι ο Έλληνας είναι Δημιουργός και σήμερα, βλέπουμε ότι πάρα πολλές εφευρέσεις, παρά πολλές καινοτομίες, γίνονται στην Ελλάδα.

Όμως, το Ελληνικό κράτος, τις απαξιώνει τελείως και δεν έχει να δώσει τίποτα. Δεν ενδιαφέρεται για τίποτα που μπορεί να παραχθεί στην Ελλάδα κι αυτές οι εφευρέσεις, οι καινοτομίες και αυτές οι καινούργιες τεχνολογίες φεύγουν από την Ελλάδα και τις εκμεταλλεύονται άλλα κράτη.

Αυτό θα σταματήσει αμέσως και αν υπάρχει κάτι καινοτόμο, θα γίνει υποχρεωτικό να μπαίνει αμέσως σε εφαρμογή στην βιομηχανική του έκδοση για να μπορεί να περνάει μέσα στην Πολιτεία για το καλό του Πολίτη.

Θα υπάρχει λοιπόν μια άμεση σύνδεση ανάμεσα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και στην παραγωγική διαδικασία.

Κάθε τι το οποίο θα εξελίσσεται μέσα στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, εφόσον είναι καινοτόμο, εφόσον είναι για την βελτίωση της διαβίωσης των πολιτών, θα βρίσκει αμέσως εφαρμογή.

Οπότε θα έχουμε ένα μεγάλο τομέα, τα ανήσυχα πνεύματα των Ελλήνων, των εφευρετών να εφαρμόζουν αυτό το οποίο σκέφτονται και η Πολιτεία θα τους δίνει την δυνατότητα, να το κάνουν αυτό για το καλό της.

Δεν θα τους κάνει χάρη, αλλά θα το κάνει για το καλό της, γιατί αυτό σημαίνει ότι η πρόοδος θα είναι συνεχής μέσα από την διαδικασία αυτή.

Αυτό που θα πω είναι για τους Δασκάλους και έχει μεγάλη σημασία:

Η ΠΑΙΔΕΙΑ στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή των Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι πρέπει να είναι Πολίτες με Επίγνωση, με Κρίση, με Αυτογνωσία, γιατί έτσι πρέπει να είναι ο Έλλην Άνθρωπος, ο Έλλην Πολίτης.

Αυτό όμως πρέπει να το εκτελέσουν οι εκπαιδευτικοί και βέβαια, το λειτούργημα του εκπαιδευτικού έχει ύψιστη σημασία στην Πολιτεία μας.

Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και το αληθινό και δεν πρέπει να περνάνε δογματικές απόψεις με κανέναν τρόπο.

Και θα πω πάλι τι σημαίνει Δόγμα: «Δόγμα σημαίνει μια θεμελιώδης αρχή η οποία ΔΕΝ αποδεικνύεται».

Ο δάσκαλος δεν μπορεί να περνάει μια δογματική σκέψη στα παιδιά, γιατί αυτή δεν αποδεικνύεται και θα περάσει μέσα στα παιδιά μόνο σαν πίστη. Αυτό δεν μπορεί να γίνεται στην Πολιτεία μας.

Οι δάσκαλοι οφείλουν να διδάσκουν μόνο το πραγματικό και το υπαρκτό.

Έτσι λοιπόν αυτό το έργο το οποίο παράσχουν οι δάσκαλοι στην Πολιτεία μας, είναι τεράστιο και γι αυτό η Πολιτεία θα τους τιμά πραγματικά ηθικά και οικονομικά.

Θα έχουν ό,τι θέλουν, αλλά θα έχουν αυτή την τεράστια Υποχρέωση, να κάνουν το λειτούργημα τους με τον καλύτερο τρόπο και αυτό θα βρίσκεται πάντα μέσα στο Σύστημα των Αξιών, των Αρχών και των Νόμων μας.

Οι δάσκαλοι είναι αυτοί που θα κληθούν πρώτοι για να γίνουν φορείς αυτού του Αξιακού συστήματος και αν αυτοί γίνουν φορείς, θα μπορέσουν να περάσουν αυτό το σύστημα το οποίο θα το αντιπροσωπεύουν οι ίδιοι, μέσω της Παιδείας, στα Ελληνόπουλα.

Έτσι λοιπόν οφείλουν, προτάσσοντας αυτή την Υποχρέωση έναντι στο λειτούργημα τους, να μην επηρεάζονται από ατομικές ή οικογενειακές τους καταστάσεις. Να μην αφήνουν το περιβάλλον να τους επηρεάζει σε αυτό τους το λειτούργημα, γιατί αυτό έχει ύψιστη σημασία στην Πολιτεία μας.

Βέβαια, η Πολιτεία, εκτός από την μισθολογική και την ασφαλιστική τους κάλυψη, θα τους δίνει και μεγάλα βραβεία, τα οποία θα είναι ουσιαστικά το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας που κάνουν κι έχουν κάνει και φυσικά, έχει αποδώσει πραγματικά μέσα από το έργο τους.

Βέβαια, όταν υπάρχει βραβείο, υπάρχει και τιμωρία. Δεν μπορεί να υπάρχει μόνο βραβείο, που σημαίνει ότι αυτοί οι λειτουργοί, οι οποίοι θα εκτελούν το καθήκον τους σωστά, θα επιβραβεύονται. Αν όμως υπάρχουν λειτουργοί, οι οποίοι θα εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα και δεν θα λειτουργούν, τότε ί η Πολιτεία οφείλει να βάζει ξανά τα πράγματα στην θέση τους.

Να το κάνουμε πιο συγκεκριμένο αυτό, για να μπορέσουν οι λειτουργοί, οι εκπαιδευτικοί και οι δάσκαλοι να μπουν στο πνεύμα στο οποίο η Πολιτεία θέλει να έχουν και αυτή θα τους βάλει δυνατά στο καθήκον τους.

Από την επόμενη μέρα θα κηρυχθούν αμέσως εκπαιδευτικά σεμινάρια για να εκπαιδευτούν όλοι οι εκπαιδευτικοί, οι δάσκαλοι για το πώς πρέπει να διδάσκουν τα παιδιά μας.

Αυτά που ήξεραν μέχρι τώρα μπορεί να είναι πολύ ωραία ως γνώσεις, αλλά ο τρόπος μετάδοσης τους και οι γνώσεις που δεν εξυπηρετούν το Ορθό και το Υπαρκτό, θα πρέπει να φύγουν από την διδακτέα ύλη.

Και πρέπει να μπουν στην διαδικασία να διδάσκουν τα παιδιά μόνο με αυτά που είναι από την Γραμματεία μας και μόνο αυτά που προάγουν και αποδεικνύονται ως Υπαρκτά και Αληθινά.

Βέβαια, όλα αυτά θα βρίσκονται πάντα μέσα στο δικό μας Αξιακό σύστημα.

Επίσης, θα γίνει μια εκκαθάριση των εκπαιδευτικών συγγραμμάτων, ακριβώς την άλλη μέρα, για να μπορούν να έχουν στα χέρια τους Συγγράμματα, τα οποία θα προάγουν πραγματικά το Υπαρκτό και το Αληθινό.

Επίσης, θα ζητήσουμε από τους φιλολόγους να κάνουν πραγματικές μεταφράσεις, μεταφράσεις-αποδόσεις θα έλεγα, γιατί μέχρι να μπούμε στην Γλώσσα μας και μέχρι να μιλήσουμε την θεϊκή μας Γλώσσα, έτσι όπως πρέπει να την μιλάμε, για να μπορέσουμε να έρθουμε πιο κοντά στην Ετυμολογία και στην Εννοιολογία αυτών που έχει η Γραμματεία μας, αφού βέβαια, πάρουμε στα χέρια μας τα πρωτότυπα.

Τα πρωτότυπα δεν τα έχουμε, αλλά να είσαστε σίγουροι, ότι όταν πάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας, όταν οι φορείς θα γίνουν δικοί μας και έρθουν σε Ελληνικά χέρια, τότε τα Συγγράμματα αυτά που βρίσκονται εδώ, θα τα χρησιμοποιήσουμε με τέτοιον τρόπο, ώστε να μπορέσουμε να βγάλουμε την απόδοση που πρέπει να έχουν, από τα πραγματικά και αληθινά πρωτότυπα και να καταλάβουμε και εμείς.

Κι αυτό βέβαια το έργο το αναλαμβάνουν οι αρμόδιοι της Πολιτείας.

Αυτό σχετικά με την νεολαία μας, τα παιδιά μας.

Επιγραμματικά, θα έλεγα ότι είναι μια ΠΑΙΔΕΙΑ, η οποία θα παράσχεται με τον καλύτερο τρόπο.

Θα υπάρχει όλη η υλικοτεχνική υποδομή, η οποία θα είναι αναγκαία για να μπορέσει να εξυπηρετείται το εκπαιδευτικό σύστημα.

Τα κτίρια βέβαια και οι εγκαταστάσεις θα γίνουν σε ένα ευχάριστο περιβάλλον για αυτούς που θα είναι μέσα στα κτίρια.

Θα υπάρχουν όλες οι αθλητικές εγκαταστάσεις, οι εγκαταστάσεις που χρειάζονται για την εκμάθηση της μουσικής και γενικότερα, ό,τι χρειάζεται για κάθε δραστηριότητα.

Βέβαια, στο τέλος, η επιβράβευση όλου αυτού του εκπαιδευτικού συστήματος θα είναι οι πολίτες που θα βγαίνουν από το σχολείο ως εκπαιδευόμενοι.

Θα προάγουν και θα ανελίσσουν την Κοινωνία, γιατί θα είναι πιο δυνατοί από τις προηγούμενες γενιές. Γιατί, η κάθε γενιά, η οποία θα έρχεται στο προσκήνιο, θα έχει μεγαλύτερη Δύναμη και θα αποκτά μεγαλύτερη δύναμη σε όλους τους τομείς μέσα από την ΠΑΙΔΕΙΑ.

Η ΠΑΙΔΕΙΑ όμως δεν τελειώνει εκεί.

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ έχει φροντίσει να υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ για όλες τις ηλικίες, για κάθε μορφωσιακό επίπεδο και για κάθε επαγγελματική ανησυχία, η οποία ενδεχομένως να υπάρξει και να πρέπει να καλυφθεί.

Δηλαδή, ο Πολίτης πρέπει να καλύπτεται σε ό,τι αφορά την ΠΑΙΔΕΙΑ του.

Έτσι λοιπόν η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα προσφέρει μια διαρκή ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.

Θα κατασκευαστούν χώροι διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα διδασκαλίας την Γραμματεία μας, όπως επίσης και για την αναβάθμιση στον τομέα του επαγγέλματος που θα ήθελε ο Πολίτης να ακολουθήσει.

Ανά πάσα στιγμή, οι πολίτες θα έχουν πραγματικά την δυνατότητα να καλυτερεύσουν την θέση τους και το Γνωσιακό τους επίπεδο και σαν Ακαδημαϊκή γνώση αλλά και ως Επαγγελματικό Προσανατολισμό.

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ θα δώσει αυτή την δυνατότητα προς όλους τους Έλληνες.

Αυτό σημαίνει ότι εκτός της δυνατότητας των κτιρίων και της φιλοξενίας, θα δώσει κι ένα ΤΈΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα για να μπορούν να παρακολουθούν εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα που θα οργανώνονται για την επανεκπαίδευση και την επανεκατάρτιση σε όλους τους τομείς.

Θα είμαστε μια κοινωνία, μια Πολιτεία, η οποία θα αυξάνει συνεχώς την Γνωσιακή της δύναμη.

Πρέπει αυτή η Γνώση η οποία ουσιαστικά προσδιορίζει την Συνειδητότητα του Ανθρώπου και βάζει τον Άνθρωπο στην Μεσότητα, είναι ουσιαστικά η Αρετή, γιατί η Αρετή είναι Γνώση.

Όταν η Γνώση είναι του Υπαρκτού, αυτού που πηγάζει μέσα από την κυτταρική μας μνήμη, όταν η Γνώση αυτή είναι μέσα στα Ελλάνια Αξιακά μας Συστήματα, τότε αυτή ακριβώς είναι η Αρετή.

Αυτή την Αρετή, την οποία χρειάζεται η Πολιτεία μας, θα την βρίσκει μέσα από την Γνωσιακή υπεροχή που θα αποκτούν οι Πολίτες, γιατί η Πολιτεία θα τους δίνει αυτήν την δυνατότητα της Γνωσιακής Υπεροχής.

Και τέλος οι Βιβλιοθήκες:

Σε κάθε κωμόπολη, σε κάθε πόλη, θα υπάρχουν βιβλιοθήκες για να μπορούν οι πολίτες να διαβάζουν, οποιοδήποτε σύγγραμμα είναι μέσα στο δικό μας Αξιακό Σύστημα και θελήσουν να διαβάσουν, από την δική μας Γραμματεία, από την παλιά και τεράστια Γραμματεία μας.

Όπως θα υπάρξει κάθε σύγχρονο Σύγγραμμα και ο Πολίτης θα έχει την δυνατότητα μέσα από αυτές τις Βιβλιοθήκες και μέσα από τα Κέντρα της Πληροφόρησης, να τα βρίσκει και να ασχολείται με αυτά, εφόσον το θελήσει.

Επίσης, θα είμαστε και σύγχρονοι και θα χρησιμοποιήσουμε και διαδικτυακά συστήματα πληροφόρησης, για να μπορούμε να αλλάζουμε πληροφορίες, να μεταφέρουμε πληροφορίες, να μεταφέρουμε γνώμες και γνώσεις, έτσι ώστε να είμαστε συνδεδεμένοι σε όλη την επικράτεια.

Η Γνώση είναι Δύναμη μας. Αυτός είναι ο Άνθρωπος. Η Γνώση είναι το μεγαλύτερο του όπλο. Και αυτό το όπλο, η Πολιτεία θα φροντίσει να το δίνει τόσο απλόχερα στους Πολίτες της γιατί είναι και για το καλό της ίδιας.

Όσο πιο ενημερωμένοι και σε μεγαλύτερη Γνωσιακή κατάσταση είναι οι Πολίτες, τόσο η Πολιτεία είναι σε μεγαλύτερο επίπεδο.

Αυτές είναι οι σκέψεις μας για την Παιδεία στην Πολιτεία μας.

Γ. ΤΑΡΑΣ: Όταν μιλάς Βασίλη, κάνω την ίδια σκέψη που θα σου εκφράσω. «Μα είναι δυνατόν να γίνουν όλα αυτά;»

Κάποιοι λένε: «Δεν γίνονται αυτά. Δεν μας αφήνουν να τα κάνουμε!»

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Να το ξεκαθαρίσουμε λίγο αυτό.

Εάν είναι δυνατόν; Οικονομικά είναι αποδεδειγμένο ότι είναι δυνατόν.

Δηλαδή, μας λένε ότι η Ελλάδα έχει ένα χρέος 350 δις περίπου. Ωραία!

Έχουμε έτοιμο το ταμείο των Κληρονομικών Κεφαλαίων που είναι 2,3 τρισεκατομμύρια. Πόσες φορές περισσότερο είναι; Είναι 6-7 φορές περισσότερο από το χρέος μας που το κουβαλάμε μέχρι σήμερα και σε σχέση με το σημερινό χρέος που λένε ότι έχουμε.

Θα έχουμε 7 φορές περισσότερα χρήματα για να κάνουμε επενδύσεις.

Αυτές οι επενδύσεις θα είναι για έργα, για να την αναβάθμιση της ζωής των πολιτών.

Η αναβάθμιση της ζωής των πολιτών ξεκινάει από την Παιδεία, που σημαίνει ότι υπάρχουν τεράστια κεφάλαια για να την φτιάξουμε.

Οπότε, δεν θα συζητήσουμε την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι δεδομένη!

Τι άλλο θα μας κόψει αν πάρουμε εμείς τους θεσμούς στα χέρια μας; Γιατί ξέρουμε τι θέλουμε και γνωρίζουμε πώς λειτουργεί το σύστημα σήμερα και πώς θα λειτουργεί στην δική μας Πολιτεία.

Θα έχουμε ενδεχομένως την πολεοδομία να μας εμποδίσει να κάνουμε το κτίριο εκεί που το θέλουμε; Θα έχουμε την αντίδραση κάποιων ομάδων που δεν θα θέλουν να κτιστεί το σχολείο εδώ και το θέλουν κάπου αλλού;

Η Πολιτεία ξέρει τι θέλει να κάνει και η Πολιτεία κοιτάει το σύνολο των Πολιτών και είναι προγραμματισμένα αυτά κι όταν έχουμε τους Θεσμούς στα χέρια μας και τα Υπουργεία στα χέρια μας, δεν υπάρχει τίποτα να μας εμποδίζει, γιατί όλοι μαζί θα εργαζόμαστε για ένα Σκοπό.

Οπότε δεν καταλαβαίνω τι θα σταματήσει να κάνουμε, αυτά που έχουμε προγραμματίσει να κάνουμε;

Βρείτε μου ένα τομέα, που ενδεχομένως αδυνατώ να το καταλάβω, πώς θα μπορέσουν να μας εμποδίσουν όταν έχουμε τα χρήματα, την εξουσία και την δύναμη να κάνουμε αυτά που λέμε!

Ποιος θα μας εμποδίσει; Όταν η Πολιτεία είναι στα χέρια μας, κανείς δεν μπορεί να μας εμποδίσει να κάνουμε αυτό που θέλουμε και αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε.

Τώρα, μπορεί όλα αυτά φαίνονται τόσο μεγάλα και τόσο φανταστικά, αλλά από την άλλη μεριά είναι πραγματικά.

Τι είναι μεγάλο; Ότι πρέπει να ολοκληρώνεται η μόρφωση των παιδιών μέσα στα σχολεία;

Όταν δεν θα αφήνουμε να επεμβαίνουν άλλοι στην μόρφωση των παιδιών, ούτε φροντιστήρια, ούτε σύλλογοι, ούτε κατηχητικά, ούτε δόγματα, γιατί δεν έχουν αυτά να κάνουν με την Παιδεία μας;

Η ΠΑΙΔΕΙΑ μας θα ξεκινάει και θα τελειώνει και θα ολοκληρώνεται μέσα στα σχολεία και εκεί το παιδί θα τα βιώνει και θα τα προσλαμβάνει όλα σε οποιονδήποτε τομέα και σε όλα τα επίπεδα.

Γ. ΤΑΡΑΣ: Και στο τομέα ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, θα έλεγα ότι ζούμε σε μια εποχή που δεν προλαβαίνουμε να δούμε τους εαυτούς μας. Μας έχουν βάλει σε μια κατάσταση «τρέξτε, γιατί χανόμαστε, τρέξτε να φέρετε φόρους, τρέξτε να ζήσετε…» και εδώ θέλω λίγο να σε ρωτήσω κάτι, γιατί πρέπει να έχουμε και την διάθεση του Ανθρώπου-Έλληνα να μπει σε αυτούς τους χώρους διδασκαλίας και φιλοξενίας για εκπαιδευτικούς λόγους σε κάθε Τομέα ενδιαφέροντος, όπως βλέπω τώρα στις Προγραμματικές Δηλώσεις.

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Πρέπει να δούμε το θέμα λίγο σφαιρικά.

Δεν πρέπει να παίρνουμε τις σημερινές συνθήκες και τα σημερινά δεδομένα στην Πολιτεία μας.

Ο Αρτέμης Σώρρας έχει πει πολλές φορές ότι: «οι Έλληνες έχουν χρήματα που να μην δουλεύουν για χίλια χρόνια»!

Σήμερα, ουσιαστικά, αυτό το καθεστώς απομυζά την ενέργεια των ανθρώπων γιατί ουσιαστικά βάζει τους ανθρώπους να δουλεύουν για αυτό κι ό,τι οι άνθρωποι παράγουν, τους το παίρνει και ο άνθρωπος δεν έχει τίποτα για τον εαυτό του. Πρέπει την άλλη μέρα να ξεκινήσει πάλι να παράξει και πάλι το κράτος αυτό που εξυπηρετεί επικυρίαρχους, θα απορροφήσει την ενέργεια του ανθρώπου.

Έτσι λοιπόν ο άνθρωπος δεν έχει καμία διάθεση γιατί βλέπει ότι εργάζεται μόνο και μόνο για να εξυπηρετεί ένα καθεστώς, το οποίο δεν του δίνει καμία προοπτική και καμία δυνατότητα καλυτέρευσης και αισθάνεται δούλος.

Δεν είμαστε ελεύθεροι! Είμαστε υποδουλωμένοι μέσα σε ένα καθεστώς!

Την επόμενη μέρα όμως, πρέπει να ξέρουμε ότι δεν θα δουλεύουμε, αλλά θα εργαζόμαστε και θα εργαζόμαστε δημιουργώντας και θα υπάρχει μια αμοιβαιότητα μεταξύ Πολιτείας και Πολίτη, γιατί όσο καλύτερα ζει ο πολίτης, τόσο καλύτερα θα φαίνεται η Πολιτεία μας.

Έτσι φεύγουμε από αυτό που βιώνουμε σήμερα, από αυτόν τον καταναγκασμό και την κατάθλιψη που υπάρχει στους πολίτες και θα υπάρχει μια τελείως διαφορετική ψυχολογία και μια ανάνηψη και εκεί θα θέλεις να προσφέρεις ακόμα περισσότερα. Θα θέλεις να δημιουργήσεις ακόμα περισσότερο.

Αν ενδεχομένως, δεν έχεις το Γνωσιακό επίπεδο να το κάνεις αυτό, η Πολιτεία σου δίνει την δυνατότητα να το κάνεις!

Έτσι πρέπει να αφήσουμε λίγο την φαντασία μας να δουλέψει, να φύγουμε από την σημερινή κατάσταση και να μπούμε μέσα σε ένα άλλο χώρο, τον δικό μας χώρο, αυτόν που θα δημιουργηθεί από την Πολιτεία μας και να δούμε, πώς πραγματικά πρέπει να ζει ο Άνθρωπος, πώς πρέπει να εργάζεται, να δημιουργεί και πώς πρέπει να εκπαιδεύεται για να έχει αυτή την δυνατότητα της Δημιουργίας.

Αυτά είναι μια αμοιβαιότητα μεταξύ Πολίτη και Πολιτείας.

Ο Πολίτης είναι αυτός που κάνει την Πολιτεία και η Πολιτεία είναι αυτή που βοηθάει τον Πολίτη να πάει όσο καλύτερα μπορεί στο Δημιουργικό του τομέα.

Γ. ΤΑΡΑΣ: Κάποτε πήγα να παρακολουθήσω ένα πρόγραμμα εκμάθησης και χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών και δεν μπορούσα να το τελειώσω. Πήρα μια γεύση, πήρα και το φάκελο, γιατί ο χρόνος και οι υποχρεώσεις μου ήταν τέτοιες που δεν μου άφηναν τον χρόνο να το ολοκληρώσω.

Έπρεπε ουσιαστικά να μην κάνω τίποτα για να τελειώσω αυτό το πρόγραμμα που δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερο.

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Να δώσω μια παραστατική εικόνα;

Εσύ ως γονέας ενδεχομένως, ή οποιοισδήποτε γονέας θέλει να περάσει ένα τέτοιο σεμινάριο ή μια τέτοια εκπαιδευτική διαδικασία.

Σήμερα, το εμπόδιο είναι η δουλειά του, η εργασία του.

Στην Πολιτεία μας, θα παίρνεις επιδότηση για να κάνεις αυτή την εκπαίδευση.

Ενδεχομένως, μπορεί άλλο εμπόδιο να είναι τα παιδιά που πρέπει κάποιος να τα προσέχει, να τα πάρει από το σχολείο, να τα πάει στα αγγλικά, στο φροντιστήριο κτλ. Όλο αυτό το αναλαμβάνει η ίδια η Πολιτεία.

Αυτό σημαίνει ότι τα σχολεία θα έχουν την συνολική υποχρέωση τα παιδιά να εκπαιδεύονται και μέσα εκεί να γράφουν και να διαβάζουν, όπως και να αθλούνται, να ψυχαγωγούνται, οπότε οι γονείς θα έχουν τεράστιο χρόνο για να το περάσουν με τον εαυτό τους.

Είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα και πρέπει να φύγουμε τελείως από το σημερινό που ζούμε και να οραματιστούμε αυτό το οποίο είναι αποτυπωμένο στο Πρόγραμμα μας.

Μια μητέρα που έχει παιδιά, θα πληρώνεται από την Πολιτεία για την μητρότητα, για αυτό το Ιερό έργο που επιτελεί. Δεν μπορεί μετά, όταν τελειώσει αυτή η διαδικασία και ξαναμπεί στην παραγωγική διαδικασία να έχει χάσει όλο τον καιρό που ήταν εκτός από την παραγωγή, λόγω μητρότητος.

Όλα αυτά η Πολιτεία τα έχει φροντίσει και δεν θα υπάρξει καμία αδικία.

Πραγματικά, η Μητρότητα είναι προσφορά στην Πολιτεία. Αυτό η Πολιτεία το αναγνωρίζει και το καλύπτει με τον καλύτερο τρόπο. Δεν είναι τεκμήριο διαβίωσης τα παιδιά, για να πληρώνεις περισσότερη εφορία. Αυτό είναι εγκληματικό.

Ίσα-ίσα η Πολιτεία θα δίνει την δυνατότητα στους γονείς, να κάνουν παιδιά, τα οποία δεν θα είναι βάρος. Η Πολιτεία θα τους βοηθάει τόσο πολύ, που το ζευγάρι δεν θα έχει ούτε φόβο, ούτε ανασφάλεια, ούτε βάρος για να κάνει παιδιά.

Γ. ΤΑΡΑΣ: Το αντιμετωπίζουμε με ιδιαίτερη χαρά και κάποιοι που μας ακούν πρώτη φορά να έρθουν κοντά μας και να αναζητήσουν όλα αυτά που λέμε, γιατί δεν είναι τυχαία. Ούτε ξαφνικά εμφανίστηκαν μπροστά μας για να αρχίσουμε να μιλάμε για αυτά.

Β. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτά πρέπει να τα καταλάβουμε εμείς και πρέπει να ξέρουμε γιατί κάνουμε αυτό τον πόλεμο σήμερα.

Πρέπει να καταλάβουμε γιατί πάμε να στήσουμε την δική μας Πολιτεία. Πάμε να το κάνουμε αυτό, γιατί πρέπει να τα αλλάξουμε όλα.

Όσο πιο καλά το καταλάβουμε αυτό, θα μπορούμε να το μεταδώσουμε και στους Συνέλληνες μας.

Μπορεί να φαίνονται πολύ φανταστικά και πολύ μακριά όλα αυτά, αλλά πόσα κοντά είναι! Είναι πολύ κοντά!

Είμαστε στο μεταίχμιο. Με το που παίρνουμε την Ελλάδα τα χέρια μας, όλα αυτά αρχίζουν να υλοποιούνται. Και σε λίγα χρόνια, γιατί ο πολίτης θα εργάζεται για την Πολιτεία του και η Πολιτεία του για τον πολίτη, όλα αυτά θα ολοκληρωθούν και πραγματικά, αυτά που φανταζόμαστε σήμερα τόσο φανταστικά και μακρινά, θα είναι μια πραγματικότητα μέσα σε λίγα χρόνια.

Όλα τα μέσα υπάρχουν, οι γνώσεις υπάρχουν, όπως και η τεχνογνωσία. Δεν έχουμε κάτι να περιμένουμε! Με το που παίρνουμε την Ελλάδα στα χέρια μας αρχίζουμε να τα υλοποιούμε.

Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε εμείς και να δώσουμε και στους άλλους γιατί αυτό που θέλουμε να κάνουμε, είναι πάρα πολύ μεγάλο! Είναι τεράστιο, αλλά είναι και πραγματικό και πολύ γρήγορα εφαρμόσιμο, γιατί τα έχουμε όλα!

………………

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: Έλενα Αλεξίου

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Πλάτων Πισατίδης

ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

Πηγή

Προτείνουμε:

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s